شناسهٔ خبر: 55717 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی؛

اصلاح ۶ نقطه پرحادثه استان مرکزی دردست اقدام است

بهروزیحیی زاده رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از اصلاح ۶ نقطه پرحادثه و پر تصادف استان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راهداری استان مرکزی، رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از اصلاح ۶ نقطه پرحادثه و پر تصادف استان خبر داد و گفت: اصلاح این نقاط پرحادثه از سال گذشته در دست اقدام است که برخی از این پروژه ها بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

بهروز یحیی زاده افزود: زیر گذر تقاطع روبروی شهرک صنعتی پرندک، زیرگذر تقاطع روستای نادرآباد، زیرگذر تقاطع آوه زیرگذر تقاطع روستای حاجی آباد، ایمن سازی سه راهی رنگرز-زرندیه  و اصلاح شیب شیروانی محور ساوه – سلفچگان شش پروژه ای هستند که از سوی اداره نگهداری ابنیه فنی  در حال اصلاح و تکمیل قرار دارند.

وی با بیان اینکه احداث زیر گذر شهرک صنعتی پرندک واقع در ۳ کیلومتری پرندک تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است افزود: این زیر گذر به منظورارتقائ سطح ایمنی تردد در تقاطع اصلی محور ساوه-تهران و شهرک صنعتی مامونیه احداث شده است.

یحیی زاده افزود: زیرگذر تقاطع روستای نادر آباد در کیلومتر ۵ محور آشتیان به فراهان نیز تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از اعتبارات ملی برای ایمن سازی تردد در تقاطع اصلی و فرعی روستایی تکمیل می شود.

این مقام مسئول با اشاره به پیشرفت  ۵۰ درصدی زیرگذر سه راهی آوه در کیلومتر ۲۰ محور ساوه- سلفچگان تصریح کرد: این نقطه پرحادثه نیز برای کاهش تصادفات و ایمن سازی تردد و تقاطع محورشریانی این سه راهی در حال احداث است.

وی ادامه داد: همچنین زیر گذر حاجی آباد نیز به منظور ایمن سازی تردد تقاطع شریانی با روستایی در کیلومتر ۵ محور اراک- سلفچگان در حال احداث است که تاکنون ساخت این پروژه ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی با اشاره به پیشرفت ۲۰ درصدی ایمن سازی سه راهی رنگرز- زرندیه در محور ساوه- تهران گفت: این پروژه از ابتدای سال تاکنون در حال ساخت است که به منظور اجرای اتصال ایمن و استاندارد و تبدیل چهاربانده به دوبانده کردن محور به طول یک هزار متر اصلاح صورت می گیرد.

وی به اصلاح شیب شیروانی کیلومتر ۵ تا ۲۰ ساوه به سلفچگان اشاره و خاطرنشان کرد: شیب شیروانی و افتادگی شانه این محور در ۱۰ کیلومتر در مسیر رفت و برگشت در حال اصلاح است که تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نظر شما