شناسهٔ خبر: 55827 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرزانه خبر داد:

بیمارستان قائم تویسرکان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

فرهاد فرزانه مدیرکل راه و شهرسازی همدان با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان به دلیل ویژگی‌های خود با ساختن یک ساختمان معمولی متفاوت است، تصریح کرد: سرعت کار خوب بوده و انشااله به لحاظ زمانی این پروژه حتما در سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰نفر در این پروژه مشغول به کار هستند و البته روند کار نیز با پیشرفت قابل قبولی در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه کار ساخت و ساز این بیمارستان یک روز هم تعطیل نشده، افزود: علت عدم اتمام پروژه در سال ۹۶ تنها به جهت افزایش حجم کار بوده است.

گفتنی است بیمارستان ۹۶ تختخوابی قائم تویسرکان از سال ۸۷ کلنگ‌زنی شده و با جانمایی‌هایی که انجام شده تعداد تخت ها به ۱۵۴ تخت افزایش یافته است، این بیمارستان دارای ۶ طبقه با اسکلت بتنی و دارای ۱۵۴ تخت با مساحت زیربنا به متراژ ۱۶ هزار و ۹۳۴ متر مربع می باشد. مساحت زمین به متراژ ۴۶ هزار و ۷۶۲ متر مربع و دارای ۴ بلوک مجزا و قسمت های الحاقی و مستحدثات جانبی می باشد.

این بیمارستان دارای بخش های سی تی اسکن، دیالیز، اهدای خون، اورژانس، درمانگاه ( دندانپزشکی، رادیولوژی، چشم پزشکی و واکسیناسیون)، آندوسکوپی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، ICU ،NICU ،LDR، زنان و زایمان، کودکان، CCU، جراحی، داخلی، اداری و مهدکودک است.

نظر شما