شناسهٔ خبر: 5584 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقبال راهداران گلستان از مسافران نوروزي

استقبال راهداران گلستان راهداران و عوامل راهداري راه و شهرسازي گلستان با حضور در مبادي ورودي و خروجي استان از نخستين مسافراني كه همزمان با تحویل سال نو وارد استان شدند با توزيع شيريني استقبال كردند و به آنان خوشامد گفتند.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، این مراسم نمادین با حضور راهداران در ورودی شهرستان بندرتركمن در غرب استان برگزار شد.

مدیرکل راه وشهرسازی گلستان نيز، حلول سال جديد را به هم استانیها و هموطنان تبريك گفت و براي آنان سالی سرخوش از سلامتی و بهروزی را آرزو کرد.

مهندس"علي بخش رستمي" اظهارداشت: بر حسب برنامه ریزی های انجام شده، نیروهای راهداری در قالب 37 اكيپ راهداري و امدادي در ایام نوروز امسال، مراسم سال نو را در جاده ها و به دور از خانواده سپری مي كنند تا ترددی ایمن و سالم را برای مسافران فراهم آورند.

وي ادامه داد: كاركنان راه و شهرسازي اعم از نيروهاي ستادي و راهداري در ايام نوروز در حال آماده باش و كشيك هستند و مسافران و رانندگان در صورت بروز هر نوع مشكل و همچنين اطلاع از آخرين وضعيت راه هاي استان و انتخاب كوتاهترين مسير براي تردد مي توانند در طول شبانه روز از طريق شماره تماس 5-01732223131 مركز مديريت راه هاي استان، تلفن گوياي 141 و سامانه پيامكي 1000141 با اين عزيزان ارتباط برقرار كنند.

نظر شما