شناسهٔ خبر: 55925 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به طول ۴.۵کیلومتر صورت گرفت؛

اتمام عملیات روکش ماسه آسفالتی در محور سه راهی راهداران به خوسف

جاده سازی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک از اجرای عملیات روکش ماسه آسفالتی در محور سه راهی راهداران به خوسف به طول ۴.۵ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، احمد آخوندی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک، اظهار داشت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی دیهوک و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، روکش ماسه آسفالتی محور سه راهی راهداران– خوسف به طول ۴.۵ کیلومتر به اتمام رسیده است.

وی، تصریح کرد: این پروژه به صورت امانی و در مدت زمان یک هفته از ابتدای ماه جاری اجرایی گردید که برای اجرای این عملیات ازمحل تامین قیر رایگان و اعتبارات داخلی این اداره هزینه شده است.

آخوندی، افزود: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی بخش دیهوک است که این امر نیازمند روکش آسفالت اکثر محورهای حوزه استحفاظی این اداره می‌باشدکه با توجه به ترانزیتی بودن و ترافیک بالای این محور و خصوصا‌ محور دیهوک - راور، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و با اجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک، بیان کرد: رسیدگی مناسب به راه‌های اصلی و فرعی و روستایی بخش دیهوک نیازمند اعتبارات استانی بیشتر می‌باشد که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌نماید.

وی، در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک عنوان کرد: پروژه ایمن سازی محور دیهوک – راور و تبدیل آبنما به پل در این محور از جمله اقدامات در دستور کار این اداره می‌باشد که از ابتدای سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز شده و در حال انجام می‌باشد.

آخوندی، در پایان متذکر شد: بخش دیهوک دارای بیش از ۷۵۰ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی آسفالته است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه ساله به تناسب اعتبارات و یا با تامین قیر رایگان در برنامه کاری این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی اقدام می‌شود.

نظر شما