شناسهٔ خبر: 55938 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد:

جان‌باختن یک راهدار تلاشگر در حین خدمت/ مرحوم خنجری به اخلاقمداری و صبوری شهرت داشت

تسلیت با كمال تأسف و تأثر مرحوم خنجری از راهداران اداره‌كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز در حین خدمت بر اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ضمن عرض تسلیت در پی جان باختن یکی از راهداران کشور در حین خدمت اعلام کرد:‌ با كمال تأسف و تأثر راهدار تلاشگر دیگری از خانواده بزرگ راهداران و از همكاران اداره‌كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز كه خدمت به هموطنان و مردم عزیز را با انجام وظیفه و مأموریت محوله برای نگهداری از راهها و تلاش برای ایمن‌سازی مسیر مسافران و استفاده‌كنندگان از راهها با عشق و شیرینی برگزید و از جان شیرین خود در این راه گذشت.

تلاشگر و خدمتگزار به هموطنان مرحوم خنجری متولد سال ۱۳۴۹ راهدار تلاشگر شهرستان ساوجبلاغ با ۲۷ سال سابقه خدمت در حوزه راهداری حین انجام مأموریت اداری بر اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم كرد.

آن مرحوم كه در بین همكاران به اخلاق و صبوری شهرت داشت بعضاً دور از خانه و خانواده در راهها مشغول خدمت بوده تا با كسب رضایت پروردگار یكتا، رضایتمندی مسافران و كاربران را جلب نموده و لبخندی بر لبان آنان بخشاند.

مجموعه دست‌اندركاران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، این ضایعه را به خانواده محترم آن عزیز از دست رفته، خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای كشور و همكاران وی در استان البرز تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این راهدار زحمت‌كش، طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و شكیبایی خواستاریم.

نظر شما