شناسهٔ خبر: 56013 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:

زمان پاسخگویی به درخواست‌های مردمی با سامانه سامد كوتاه می‌شود

حسین محبوبی مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان گفت: با وجود "سامانه سامد" فرايند پاسخگويي مديران به مردم و ارباب رجوع كوتاه مي شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، حسین محبوبي، مدير كل راه و شهرسازي گلستان در گفت‌و‌گو با واحد خبري صدا و سيماي مركز این استان گفت: کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و زمان، رسيدن به پاسخ در زمان كوتاه از جمله فواید استفاده از سامانه سامد است كه در ارایه خدمات دستگاه‌‌های اجرایی به شهروندان موثر است.

محبوبي افزود: ارائه پيشنهاد، انتقاد و شکایت، فرصتی برای دستگاه و مدیران دستگاه‌‌ها ي اجرایي است تا با شناسایی اين موارد رضایت‌مندی مردم افزايش یابد.

وی بیشترین آمار تماس‌هاي وارده در سامانه سامد در حوزه‌ اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان را تسريع در تحويل مسكن مهر، آسفالت راه‌هاي روستايي ، تسهيل در امر پرداخت وام‌هاي ساخت و ساز دربافت‌هاي فرسود عنوان کرد.

این مدير در پایان اظهار کرد:با توجه به حضور در سامانه سامد در اين روز بیشتر موارد بازگو شده توسط هم استاني‌هاي عزيز پاسخ داده شد و تعدادي از آن جهت بررسي‌هاي لازم از مبادي قانوني تا حصول نتيجه پيگيري و پاسخ‌هاي لازم به شهروندان گرامي ارایه مي‌شود .

 

 

نظر شما