شناسهٔ خبر: 56034 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

پروژه‌های ملی را با هدف معینی دنبال کنیم

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: باید در اجرای پروژه‌های ملی برای سال جاری هدف محدود و معینی داشته باشیم مثلاً افتتاح راه آهن جوین – اسفراین را در سال جاری هدفگذاری کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی خراسان شمالی، مصطفی‌‌زاده در جلسه‌ای که با قربانی، نماینده مجلس در خصوص پیگیری پیشرفت پروژه‌های راه‌های اصلی، فرعی و روستایی برگزار شد، عنوان کرد : هدف ما در راه و شهرسازی استان، اتمام پروژه‌های نیمه تمام و در صورت تامین اعتبار، شروع پروژه‌های جدید است.

وی اضافه کرد: برای اینکه به اهدافمان در سال های آینده برسیم کلیه امکانات و منابع را به کار می‌گیریم که لازمه این کار تزریق منابع اعتباری مناسب برای پروژه‌های نیمه تمام است.

هنرور، نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان نیز در این جلسه گفت: در صورت تامین اعتبار در سال ۹۷ ، ۲۶ کیلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان زیربار ترافیک خواهد رفت .

لازم به یادآوری است در این جلسه پیشرفت پروژه‌های راه اصلی-فرعی و روستایی، بررسی پیشرفت محور بجنورد به جنگل گلستان و همچنین بررسی راه آهن جوین – بجنورد – شیروان و راه آهن مشهد – بجنورد – گرگان بررسی شد.

نظر شما