شناسهٔ خبر: 56119 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جهت بررسی پروژه­ های عمرانی مرتبط

نشست مدیر کل راه و شهرسازی با فرمانداران شهرستان های سرعین و نیر برگزار شد

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل از پروژه های عمرانی این اداره کل در شهرستان های نیر و سرعین بازدید و جلسه­ ای با فرمانداران این شهرستان ها داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، این جلسات که در محل فرمانداری دو شهرستان نیر و سرعین با حضور فرمانداران شهرستانها، مدیر کل راه و شهرسازی و هیئت همراه برگزار گردید ضمن بررسی پروژه ­های ملی و استانی در دست اجرای شهرستان، نیازمندی­های  بخش راه، مسکن و شهرسازی و ساختمانهای دولتی هر دو شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید فرمانداران محترم از محل منابع مالی در اختیار و اداره کل راه و شهرسازی نیز از محل اعتبارات ملی مرتبط با طرح­ها نسبت به تامین مالی پروژه­ها اهتمام ویژه­ای داشته باشند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در خصوص مطالبات مردمی جهت تکمیل محور کریق – آرموداق اظهار داشتند قرارداد اجرایی این پروژه تا آخر حوزه استحفاظی استان اردبیل با پیمانکار مربوطه منعقد گردیده و پروژه مذکور با پیشرفت مطلوب در حال اجرا می باشد.

در پایان جلسۀ فرمانداری نیر، از روند اجرایی پروژۀ ساختمان دولت با حضور فرماندار شهرستان بازدید که در این بازدید فرماندار شهرستان از اعلام حمایت و اختصاص اعتبار مناسب به منظور بهبود روند اجرایی پروژه­ ها خبر داد.

نظر شما