شناسهٔ خبر: 56151 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

وزارت نفت ۵۰ میلیارد تومان به طرح راهسازی دشتی تخصیص داد

فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: برای ادامه پروژه مسیر راه خورموج، لاور ، دشت پلنگ به طول ۶۵کیلومتر وزارت نفت ۵۰ میلیارد تومان تخصیص داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، فرزاد رستمی در حاشیه بازدید استاندار بوشهر از محور خورموج، لاور و دشت پلنگ در شهرستان دشتی با بیان اینکه روند اجرای طرح‌‌های راهسازی تسریع یافته است اظهار داشت: مسیر راه خورموج، لاور ، دشت پلنگ به طول ۶۵کیلومتر است که انتصال آن به راه اصلی در دستور کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: قطعه نخست این راه به طول ۱۰ کیلومتر با برآورد اولیه ۱۰ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۳۴ درصد در دست اجراست.

وی از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای ادامه طرح راهسازی در دشتی خبرداد و بیان کرد: از طرف وزارت نفت با پیگیری‌های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به عنوان کمک به تکمیل پروژه راه خورموج، لاور ، دشت پلنگ در نظر گرفته شده است.

رستمی افزود: از اعتبار تخصیصی یاد شده  تاکنون ۶۰۰  میلیون تومان آن پرداخت و ۴۰۰ میلیون تومان ظرف روزهای آینده پرداخت می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون مبلغ یک میلیارد تومان از اعتبارات استانی برای ادامه پروژه راه خورموج، لاور ، دشت پلنگ پرداخت شده خاطر نشان کرد: امروز با بازدید استاندار بوشهر از این پروژه مقرر شد مبلغ یک میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یابد که ان‌شاالله با کمک‌های قیر رایگان از طرف وزارت راه و شهرسازی شاهد آسفالت پروژه باشیم.

نظر شما