شناسهٔ خبر: 56166 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديرکل فرودگاه‎های استان خوزستان:

عمليات اعزام ۴۲۹۹ زائر خوزستانی از فرودگاه اهواز آغاز شد

فرودگاه اهواز مديرکل فرودگاه‎های استان خوزستان از آغاز عمليات اعزام زائرين حج تمتع ۹۷ در فرودگاه اهواز با برگزاری مراسم بدرقه برای آنها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های خوزستان، محمدرضا رضایی گفت: نخستین زائران خوزستانی در ساعت ۲۲:۱۰ روز ۲۸ تیرماه، با بدرقه حسین اسفندیاری قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها، حجت السلام حسن‎زاده امام جمعه موقت اهواز، سید محمود رضوی سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‎ها، فرماندهان سپاه و پلیس فرودگاه‎های استان خوزستان و دیگر مقامات استانی، فرودگاه اهواز را به مقصد مدینه منوره ترک کردند.

وی با اشاره به اینکه امسال ۴۲۹۹ زائر در قالب ۲۵ كاروان و توسط ۱۸ فروند هواپيماي ايرباس ۳۰۰ شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي به سرزمين وحي مشرف مي‎شوند، گفت: با توجه به اینکه امسال زائران بیت الله الحرام خوزستانی، "مدینه اول" هستند عملیات اعزام تا ۵ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی در مورد تعداد زائرین اعزام شده از آغاز این عملیات گفت: از شب ۲۸ تیر تا صبح ۳۰ تیر تعداد ۱۲۴۸ زائر در قالب ۵ پرواز فرودگاه اهواز را به مقصد مدینه منوره ترک کرده‎اند.

مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان در مورد آماده‎سازی ترمینال جدید خارجی گفت: با توجه به اینکه کار محوطه‎سازی این ترمینال به مراحل پایانی نزدیک شده است، در حال حاضر جهت دپوی جامه دان زائران از فضای داخلی ترمینال استفاده می‎کنیم  و امیدوار هستیم تا بتوانیم در عملیات بازگشت زائران در ترمینال جدید پذیرای این عزیزان باشیم.

نظر شما