شناسهٔ خبر: 56258 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پایان بخشی از پروژه بزرگراه اردبیل- مشگین شهر- اهر 

بزرگراه اردبیل پروژه احداث بزرگراه اردبیل- مشگین شهر- اهر به طول ۶۸ کیلومتر به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، حیدری مدیر کل راه و شهرسازی این استان با اعلام این موضوع گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های احداث این اداره احداث بزرگراه اردبیل- مشگین شهر – اهر است که حدود ۱۱۰ کیلومتر مسافت دارد و حدود ۴۰ کیلومتر آن تا سال ۹۵ به پایان رسیده و  ۲۸ کیلومتر نیز طبق برنامه‌ای که داریم تا اخر فصل کاری امسال به این پروژه اضافه خواهد شد و هم اکنون این پروژه در دست اجرا و در حال آسفالت‌ریزی است.

وی در ادامه توضیح داد: اعتبار این پروژه در سال ۹۶ در حدود ۲ میلیارد تومان بود. با پی‌گیری‌های استاندار اردبیل و نماینده مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و اداره کل راه و شهرسازی امسال به این پروژه ۱۴ میلیارد تومان اعتبار گذاشته شد و تا امروز دولت ۷۵ درصد این مبلغ را ابلاغ کرده است، یعنی در حدود ۱۰.۵ میلیارد تومان و قرار است امسال نزدیک ۷۰ درصد این مبلغ حدود ۷ میلیارد تومان به ما اختصاص دهند.

وی افزود با احداث این پروژه یکی از حادثه خیزترین محورهای استان که بالاترین میزان تصادفات در آن اتفاق می افتد مرتفع خواهد شد.

نظر شما