شناسهٔ خبر: 56288 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس خبر داد:

برگزاری جلسه هماهنگی فرودگاه شيراز/ اعزام بيش از ۴۲۰۰ زائر به سرزمین وحی

فرودگاه شیراز مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: به منظور آمادگي هر چه بيشتر عوامل اعزام زائران خانه خدا از فرودگاه شيراز، جلسه هماهنگي عمليات حج تمتع ۹۷ در اين فرودگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎ عمومی فرودگاه‎های استان فارس، رضا بدیعی‎فرد مدیرکل فرودگاه استان فارس در این جلسه بر اهمیت پروازهای حج و ارائه خدمات‎رسانی مطلوب به زائران تأکید کرد و گفت: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت سفر معنوی حج تمامی عوامل فرودگاهی بایستی با بهره‎گیری از حداکثر توان و امکانات، برای ارائه و تسهیل خدمات به زائران و خانواده‎های آنها تلاش کنند.

وی افزود: بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت امسال ۴۲۱۲ زائر خانه خدا از ۱۵ تا ۲۲ مرداد ماه در قالب ۲۶ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‎شوند.

بدیعی‎فرد با اشاره به اینکه همه پروازها توسط هواپیمای ایرباس۶۰۰-۳۰۰ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‎شود، گفت: قرار است علاوه بر زائران استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد، تعدادی از زائرین استان یزد نیز از فرودگاه شیراز به سرزمین وحی اعزام شوند.

گفتنی است، در جلسه هماهنگی عملیات حج مدیرکل شعبه شیراز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، فرماندهی پلیس و سپاه حفاظت هواپیمایی و نمایندگانی از سوختگیری هواپیما، گمرک، گذرنامه، علوم پزشکی، قرنطینه و اورژانس فرودگاه حضور داشتند.

نظر شما