شناسهٔ خبر: 56298 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

اطلاعیه:

قدردانی کانون انجمن‌های صنفی از رانندگان ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای کشور

اطلاعیه كانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان حمل‌و‌نقل سراسر كشور با صدور اطلاعیه‌ای، بزرگ‌منشی و هوشمندی انجمن‌های صنفی رانندگان و همچنین رانندگان تلاشگر حوزه حمل و نقل جاده‌ای سراسر كشور را ستود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی كانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان حمل‌و‌نقل سراسر كشور با صدور اطلاعیه‌ای، بزرگ‌منشی و هوشمندی انجمن‌های صنفی رانندگان و همچنین رانندگان تلاشگر حوزه حمل‌و‌نقل جاده‌ای سراسر كشور را ستود.

 در این اطلاعیه آمده است:

«هیات مدیره و بازرسان این كانون در برابر بزرگ‌منشی و تیزهوشی شما رانندگان عزیز كه پس از حماسه تاریخی آذرماه ۶۲ كه به فرمان تاریخی امام راحل (ره) تخلیه بنادر، برگ زرین را در تاریخ خود ثبت نمودید، كمال تشكر و قدردانی را دارد و امروز هم برگ زرین دیگری را در تاریخ خود به دلیل زدن مشت محكم به دهان دشمنان خودفروخته و ضعیف كوبیدید، به ثبت رساندید و دشمنان را مبهوت و مأیوس كار خود كردید و رهبر عزیزمان را خوشحال و همراهی كردید.

اگر چه خواسته‌های شما بحق بود ولی متأسفانه بعضی از ایادی خودفروخته حقوق شما را به سمت سیاسی كشیده بودند ولی شما ثابت نمودید كه پیرو رهبر عزیزتان هستنید و نظام و دولت را دوست دارید پس حركت شجاعانه شما عزیزان باعث شد كه مسئولین ذیربط و هیات مدیره و بازرسان این كانون تلاش خود را دوچندان جهت احقاق حقوق شما عزیزان بكار گیرند كه این كانون از این به بعد بصورت شبانه‌روزی در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

 در آخر فقط در یك كلام اولاً زبان ما قاصر در برابر بزرگ‌مردی شما دوماً نمیدانیم كه چگونه و با چه زبانی از شما عزیزان تشكر و قدردانی نمائیم. دست مریزاد، احسنت – احسنت»

نظر شما