شناسهٔ خبر: 56304 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان خبر داد:

افزایش ۱۵ درصدی جابه‌جایی کالا در هرمزگان/ کاهش دوره انتظار در بنادر از ۱۴ روز به ۸ روز

داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: بازخورد پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته جهت برآورده کردن نیازهای رانندگان منجر به افزایش جابه‌جایی کالا از مبدا استان بوده است که افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

داریوش باقرجوان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درخصوص آخرین وضعیت حل مشکلات رانندگان در استان با دستور ویژه وزیر راه وشهرسازی اظهار داشت: جلسات خوبی را با انجمن‌های صنفی در استان برگزار کردیم و ضمن شنیدن مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها به دنبال حل مشکلات و برطرف کردن نیازهای رانندگان و کامیونداران هستیم.

وی افزود: درخصوص بحث افزایش کرایه و توزیع لاستیک با همراهی سازمان معدن و تجارت و دیگر اقدامات برنامه‌ریزی‌ها انجام و در حال پیگیری است و امیدواریم بتوانیم با همراهی دیگر دستگاه‌ها به حل هرچه بیشتر مشکلات کمک کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان با تاکید بر استقبال رانندگان از اقدامات صورت گرفته با اشاره به افزایش جابه‌جایی صورت گرفته در استان گفت: خوشبختانه بازخورد پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته جهت برآورده کردن نیازهای رانندگان منجر به افزایش جابه‌جایی کالا از مبدا استان بوده است که افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: این افزایش در بنادر هم مشاهده می‌شود که دوره انتظار بارگیری در استان و در بنادر از ۱۴ روز به ۸ روز رسیده که این نشان از افزایش تقاضا دارد. در کل جریان مناسب ترافیکی و پرتلاطم در بخش کالا در استان نشان از رضایتمندی از برنامه‌های اجرایی شده در جهت حل مشکلات رانندگان است.

نظر شما