شناسهٔ خبر: 56341 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

حمیدرضا عظیمیان خبر داد:

بازسازی مسکن مهرهای آسیب‌دیده در زلزله کرمانشاه با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار

حمید رضا عظیمیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین مالی ۱۵ میلیارد ریالی و سازماندهی خدمات فنی- مهندسی مشاوران و عوامل اجرایی به کار گرفته در پروژه بازسازی و بهسازی مسکن مهرهای آسیب دیده مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، حمیدرضا عظیمیان با اشاره به اینکه سازمان ملی زمین و مسکن از همان ساعات اولیه پس از وقوع زلزله از طریق تماس با اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به دریافت آخرین اطلاعات و گزارش آسیبها به ویژه آسیب‌های وارده به پروژه‌های مسکن مهر اقدام نمود گفت: بنا بر اطلاعات واصله برخی بلوکهای ساختمانی پروژه‌های مسکن مهر این دو شهر آسیب دیده بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال اخذ گزارشات و بررسی های بعدی به عمل آمده و در راستای اجرای دستورات وزیر راه و شهرسازی تفاهمنامه ای بین سازمان ملی زمین و مسکن و بنیاد انقلاب اسلامی جهت ساماندهی و سرعت بخشیدن به اقدامات سازمان امضا شد و مفاد آن به اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ابلاغ گردید.

عظیمیان همچنین از صدور و ابلاغ مجوزهای انجام آزمایشات فنی و خدمات مهندسی مرتبط با پروژه های مسکن مهر استان کرمانشاه، مجوز انتخاب تک گزینه ای مشاور به منظور انجام مطالعات و ارائه طرح مقاوم سازی، صدور و ابلاغ مجوز ترک تشریفات مناقصه با شرکت های پیمانکاری خبر داد.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن وی تشکیل جلسه و انعقاد قرارداد با مرکز تحقیقات راه و مسکن در زمینه مشاوره و ارائه طرح‌های مقاوم‌سازی پروژه‌ها و بازدید از مناطق زلزله زده را از دیگر اقدامات سازمان برشمرد.

نظر شما