شناسهٔ خبر: 56376 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

آغاز توزیع لاستیک بین مالکان رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر در خراسان جنوبی

جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از عرضه مستقیم لاستیک در نمایندگی‌های فروش لاستیک استان، خبر داد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از عرضه مستقیم لاستیک در نمایندگی‌های فروش لاستیک استان، خبر داد.

وی ادامه داد: مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی متقاضی لاستیک در سطح استان می‌توانند به انجمن های صنفی جهت تکمیل فرم درخواست لاستیک مراجعه نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان‌جنوبی، تصریح کرد: در این طرح سازمان صنعت، معدن و تجارت بر تهیه و قیمت‌گذاری نظارت خواهد داشت و توزیع آن با مشارکت تشکلهای صنفی و نظارت مشترک سازمان صمت و این اداره کل تداوم خواهد یافت.

شهامت، اضافه کرد: در مرحله نخست این طرح ۱۰۰ حلقه لاستیک برای توزیع در بین رانندگان حمل و نقل کالای استان و ۵۹۲ حلقه لاستیک برای رانندگان سواری اعم از پژو و سمند، اختصاص و به نمایندگی‌های فروش لاستیک استان طی روز‌های گذشته ارسال شده است.

وی ابراز کرد: رانندگان موظند پس از صدور معرفی نامه حداکثر ظرف مدت یک هفته نسبت به دریافت لاستیک خود از طریق نمایندگی‌های فروش اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، در پایان متذکر شد: اگر چه سهمیه توزیع شده در حال حاضر پاسخ نیاز رانندگان  استان را نخواهد داد، اما با پیگیری ویژه استاندار خراسان جنوبی نیز به جمع اولویت‌های توزیع لاستیک که با هدف تنظیم بازار انجام می‌گیرد اضافه شد که متعاقباً طی روزهای آتی سهمیه متناسب با نیاز استان در سایزها و برندهای داخلی و خارجی به رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر ارائه خواهد شد.

نظر شما