شناسهٔ خبر: 56481 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از پایانه غرب تهران:

انتقال پایانه‌‌های مسافربری به خارج از شهر کار نادرستی است/ تأکید بر اتصال بخش درون و برون‌شهری پایانه غرب

جلسه معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از پایانه غرب تهران،‌انتقال پایانه‌های مسافربری به خارج از شهر را اقدام نادرستی خواند و تصریح کرد: پایانه‌ها پتانسیل خوبی برای ترغیب مسافرین به سفر با حمل‌ونقل همگانی دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهرداد تقی‌زاده، معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی در رأس هیئتی متشکل از مدیران و مشاور این معاونت در روز شنبه مورخ ۶ مردادماه ۱۳۹۷ به استان کرمانشاه سفر می‌کند.

وی پیش از ترک پایتخت ابتدا از پایانه‌ی مسافربری اتوبوس‌رانی درون و برون‌شهری غرب تهران به همراه مدیر پایانه از طرف شهرداری تهران و همچنین نماینده سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مدیر اداره مسافری استان تهران بازدید و تأکید کرد: انتقال پایانه‌‌های مسافربری به خارج از شهر کار نادرستی است، چرا که این پایانه‌ها پتانسیل خوبی برای ترغیب مسافرین به سفر با حمل‌ونقل همگانی دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه‌ی این بازدید به اهمیت اتصال پایانه درون‌شهری به برون‌شهری از طریق یک مسیر زیرگذر یا روگذر که منجر به تسهیل رفت و آمد مسافران و ایجاد فضای امن می‌شود، پرداخت و افزود: این طرح منجر به استفاده از فضاهای زیرسطحی و جذب سرمایه‌گذار می‌شود و هیچ‌گونه‌ هزینه‌ای را به شهر تحمیل نکرده و در واقع منجر به اقتصاد پایدار در شهر می‌گردد.

تقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: موضوع ساماندهی و توجه به ایجاد فضایی مطبوع و دلپذیر در دو پایانه مذکور، اهمیت بسزایی در ارائه خدمات به مسافر دارد.

گفتنی است، این مقام مسئول تا ساعاتی دیگر از استان کرمانشاه بازدید به عمل می‌آورد.

نظر شما