شناسهٔ خبر: 56496 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست جدید اداره کل راهداری استان همدان مطرح کرد

اقتصادی کردن حمل و نقل و افزایش ایمنی راه‌ها در اولویت است

بزرگراه سرپرست جدید اداره کل راهداری استان همدان گفت: در بخش بهره وری حمل و نقل، موضوع اقتصادی کردن آن و افزایش ایمنی و نگهداری ابنیه راه ها مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد.

به گزارش  پایگاه خبری وزات راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای این استان گفت: اولویت اصلی در این اداره تکریم ارباب رجوع و ادا کردن حق مطلب برای مردم است.

 

وی افزود: باید همواره با روی گشاده و با تواضع پذیرای مردم باشیم که در غیر این صورت از خط قرمز اصلی نظام عبور کرده‌ایم.

 

پناهنده اضافه کرد: لازم است با رعایت قوانین و مقررات و با ایجاد همدلی و همفکری، سیاست‌ها و اهداف سازمان را جامه عمل بپوشانیم.

 

سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه با ابراز خرسندی از تفکر بومی‌گرایی مدیر در این اداره کل یادآور شد: خوشبختانه پرورش مدیر بومی در این مجموعه شکل گرفته و باید با این تفکر و با هدف توانمندی استان جلو رفت.

 

مصطفی پناهنده، راهداری و حمل و نقل را لازم و ملزوم یگدیگر دانست و گفت: در بخش بهره وری حمل و نقل، موضوع اقتصادی کردن حمل و نقل، افزایش ایمنی و نگهداری ابنیه راه ها مواردی است که باید به آن توجه کرد.

در این مراسم که با حضور روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جادهای استان همدان و معاونان و کارکنان این اداره کل برگزار شد، مصطفی پناهنده به عنوان سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان همدان معرفی و از خدمات دو ساله محمد رودباری مدیرکل پیشین این اداره کل قدردانی شد.

نظر شما