شناسهٔ خبر: 56529 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌ها خبر داد:

برگزاری جلسه فوق‌العاده کمیسیون ایمنی راه‌ها در ۱۵ مردادماه

تقي‌زاده معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان کردستان با اشاره به بررسی‌ها انجام شده در خصوص حادثه سنندج از برگزاری جلسه فو‌ق‌العاده کمیسیون ایمنی راه‌ها در تاریخ ۱۵ مردادماه خبر داد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهرداد تقی زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی و دبیر كمیسیون ایمنی راههای كشور که به همراه جمعی از مدیران و مشاوران ستادی وزارتخانه به استان كردستان سفر کرده است، در ارتباط با سانحه سنندج که منجر به فوت ۱۱ نفر شده بود، اظهار داشت: با توجه به حضور  مشاور كمیسیون ایمنی راه‌های كشور در منطقه و انجام بررسی عمقی از زوایای مختلف آن حادثه،  جلسه فوق العاده كمیسیون در تاریخ پانزدهم مرداد ماه با هدف جلوگیری از حوادث مشابه، تشكیل می گردد.

وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در كمیسیون ماده ١١ و ١٢ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: راننده اتوبوس دو سال از كار، شركت مسافربری سه ماه از كار و شركت حمل‌و‌نقل بین‌المللی یك سال از كار تعلیق شد.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های کشور یادآور شد: وزارت راه و شهرسازی (معاونت حمل و نقل) نیز طی مكاتبه‌ای با استاندار كردستان خواستار دریافت نظر مقامات استانی در خصوص مسیر حمل تانكرهای سوخت و سایر پیشنهادات آنها شده است تا برآیند تصمیمات منشأی خیری برای مردم این استان گردد.

نظر شما