شناسهٔ خبر: 5653 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گودرزی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

تداوم بارش‌ها در نیمه شمالی و مناطق جنوبی/ کاهش تدریجی بارش از فردا

بارش برف در جاده هراز کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه بارش در نیمه شمالی و برخی مناطق جنوبی کشور خبر داد و توصیه کرد: مسافرانی که قصد تردد در این محورها را دارند لباس گرم و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

فریبا گودرزی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به تشریح وضعیت آب و هوای کشور طی چند روز آینده پرداخت و گفت: امروز برای مناطقی واقع در نیمه شمالی کشور بارندگی داریم که این بارش ها در مناطق کوهستانی به شکل برف خواهند بود.

وی با بیان این که تدریجا از فردا از میزان بارش ها در شمال غرب و غرب کاسته می شود، خاطر نشان کرد: در برخی از مناطق مرکزی، دامنه های البرز، سواحل غربی دریای خزر و جنوب کشور بارش ها ادامه خواهند داشت.

گودرزی با یادآوری از این که فردا بارش ها نیمه شرقی کشور را در بر می گیرد، افزود: این سامانه از بعد از ظهر شنبه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

وی اظهار کرد: امروز در برخی استان ها مانند کردستان، همدان، مرکزی، کرمانشاه و فارس و با شدت کمتر در لرستان، گیلان، غرب مازندران، گلستان، شمال سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، جنوب آذربایجان غربی، غرب کرمان، بوشهر، غرب یزد، دامنه های البرز، تهران و البرز بارندگی خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: به مسافرانی که قصد تردد در محورهای نیمه شمالی و برخی مناطق جنوبی کشور را دارند به دلیل سرما و لغزندگی جاده ها  توصیه می کنیم که  لباس گرم و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

گورزی با بیان این که امروز تهران نیمه ابری تا کاملا ابری است و بارش در آن به صورت باران و در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود، افزود: بارش ها در تهران تا فردا ادامه دارد اما از بعد از ظهر به تدریج از میزان بارندگی ها کاسته می شود.

به گفته وی بیشینه دمای امروز تهران ۱۴ و کمینه دمای فردا صبح هشت درجه خواهد شد./ 

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما