شناسهٔ خبر: 56540 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در جریان سفر یک‌روزه صورت گرفت:

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از محور‌های مواصلاتی استان کردستان

بازدید معاون وزیر ورئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در جریان سفر یک روزه خود به استان کردستان از محور های مواصلاتی کامیاران ، موچش ، دهگلان، قروه ، سنندج و مریوان بازديد كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن نیا در این سفر یک‌روزه پس از بازدید میدانی از سالن‌های تجاری و مسافری و روند اجرایی از ورود و خروج ترانزیت در این مرز، مشکلات و چالش‌های موجود در این استان موردبررسی و آسیب‌شناسی قرار گرفت.

این گزارش حاكی است معاون وزیر راه و شهرسازی  اهمیت روان‌سازی و سرعت بخشی ترددها از پایانه مرزی را مورد تأکید قرارداد و در راستای حفظ و نگهداری راه‌ها و رفع نقاط پرحادثه و پر تصادف در استان راهکارهایی را ارائه كرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همچنین  در بازدید از جاده سنندج _ مریوان طی مصاحبه‌ای با رسانه‌ها وضعیت تردد در این مسیر اظهار داشتند: با توجه به اهمیت این محور باید خطرات مربوط به تردد در این محور به حداقل برسد به دلیل اینكه این محور به‌واسطه وجود پایانه رسمی مرز باشماق از مهم‌ترین شریان‌های اقتصادی کشور است و امید می‌رود هرچه سریع‌تر جاده جدید سنندج به مریوان  زیر بار ترافیک رود. 

شایان‌ذکر است در این سفر یک‌روزه به استان کردستان دكتر اكبری مدیركل دفتر نگهداری راه و ابنیه،  سید البرز حسینی  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان و سایر مسئولان محلی و استانی؛ معاون وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را همراهی نمودند.

نظر شما