شناسهٔ خبر: 5656 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جاده سروآباد- پاوه تنها جاده مسدود در کردستان است

محدودیت های ترافیکی مدیر راهداری راه و شهرسازی کردستان گفت: در حال حاضر تنها مسیر سروآباد به پاوه به جهت خطرناک بودن گردنه و لغزندگی احتمالی این مسیر با هدف حفظ ایمنی مسافران مسدود اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از اداره کل راه وشهرسازی کردستان، محمد راشد مدرس گرجی اظهار کرد: با توجه به آغاز بارش‌ها در استان از روز گذشته فعالیت عوامل راهداری در جاده‌های استان نیز آغاز شده است.

وی افزود: در ایام نوروزبارش برف تمام استان و به ویژه شهرستان‌های سروآباد، مریوان و بانه که بیشترین میزان بارش‌ها را داشته‌اند، فرا گرفت که عوامل راهداری با آمادگی کامل تمام تلاش خود را برای جلوگیری از مسدود شدن جاده‌های استان به کار گرفتند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد: در این ایام ۴ نوبت عملیات برف روبی و نمک پاشی در جاده‌های استان توسط عوامل راهداری انجام شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تنها مسیر سروآباد به پاوه به جهت خطرناک بودن گردنه و لغزندگی احتمالی این مسیر با هدف حفظ ایمنی مسافران مسدود اعلام شده است.

مدرس گرجی با اشاره به احتمال تداوم بارش‌ها در روزهای آینده، خاطرنشان کرد: با توجه به بارش برف و باران و لغزنده بودن جاده‌ها به رانندگان توصیه می‌شود تجهیزات ایمنی لازم را همراه داشته و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها حرکت کنند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به شمار زیاد مسافران و تردد زیاد در جاده‌های استان، روشن بودن چراغ ماشین‌ها در ساعات ابتدایی و پایانی روز می‌تواند عامل مهمی در کاهش تصادفات جاده‌ای باشد.

نظر شما