شناسهٔ خبر: 56596 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر در کرمانشاه

مسکن مهر کردستان مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از بهره برداری ۳ هزار واحد مسکن مهر استان تا پایان سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان کرمانشاه، مسعود شریفی، مدیر کل راه و شهرسازی استان این استان در حاشیه جلسه شورای مسکن در جمع خبرنگاران گفت: سهم استان کرمانشاه از پروژه های مسکن مهر کشور ۴۵ هزار واحد بود که تاکنون ۳۶ هزار واحد از این تعداد تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است.

وی تعداد واحدهای باقی مانده را ۹ هزار واحد اعلام کرد و افزود: این تعداد واحد مسکن مهر باقی مانده به طور میانگین ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از بین واحدهای باقی مانده ۳ هزار مورد آن مشکل معارض ندارد و تا پایان امسال تحویل می شوند که تعهد استان است و با تحویل این واحدها عملا پرونده مسکن مهر استان بسته خواهد شد.

شریفی درباره ۶ هزار واحد دیگر نیز یادآوری کرد: این تعداد یا معارض دارند، یا پیشرفت فیزیکی آنها زیر ۳۰ درصد است و یا فاقد متقاضی هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه دولت پروژه های مسکن مهری که زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند دیگر ادامه پیدا نمی کند، گفت: درباره واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی نیز دولت هم با بانک هم با پیمانکار تسویه خواهد کرد و هر زمان دولت طرح جدیدی در آینده داشته باشد این واحدها را در اولویت می گذارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تاکید کرد: پروژه هایی که معارض دارند نیز دارای پرونده حقوقی هستند که دولت با متقاضیان آنها تعیین تکلیف لازم را انجام خواهد داد.

نظر شما