شناسهٔ خبر: 56615 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

هوشمندسازی خدمات رسانی به مشترکین آب و برق مجتمع بندری امام خمینی(ره)

عادل دریس سامانه امور مشترکین آب و برق مجتمع بندری امام خمینی(ره) با هدف تسهیل خدمات رسانی به مشتریان و بهره‌گیری از فناوری های نوین در این زمینه به همت کارشناسان فاوای اداره کل بنادر و دریاوردی استان خوزستان راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به استقرار و فعالیت بیش از ده‌ها شرکت در بخش‌های مختلف عملیاتی، صنعتی و خدماتی این مجتمع بزرگ بندری و بهره‌مندی کلیه شرکت‌های مذکور از خدمات آب و برق اظهار کرد: به منظور مرتفع کردن مشکلات شرکت های مذکور در پرداخت حق انشعاب و قبوض دوره ای و همچنین پایش مستمر میزان مصرف آب و برق سامانه هوشمند امور مشترکین آب و برق مجتمع بندری امام خمینی(ره) طراحی و به بهره‌برداری رسید.

عادل دریس  همچنین با اشاره به اهمیت هوشمندسازی خدمات رسانی به مشتریان به منظور ارتقای کیفی خدمات بیان کرد: در این سامانه به منظور تسریع و تسهیل در روند خدمات به مشتریان امکان قرائت از راه دور جهت کنتورهای هوشمند بدون نیاز به مراجعه مأمور جهت قرائت کنتور فراهم شده است.

وی همچنین دریافت و پرداخت صورتحساب به صورت اینترنتی با استفاده از شناسه قبض شرکت بدون نیاز به مراجعه حضوری مشترک با استفاده از شناسه قبض و اعمال آن در سامانه از جمله مزیت های این سامانه برشمرد.

مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در تشریح دیگر ویژگی‌های سامانه مذکور، ارائه گزارش‌های آماری و مقایسه‌ای براساس دوره‌های مختلف، امکان تقسیط، المثنی، تسویه حساب صورتحساب های مشترکین و امکان ارسال صورتحساب به صورت پیامکی به مشترکین نیز از جمله قابلیت های آن برای مدیریت بهتر خدمات رسانی به مشتریان می گردد.

یادآور می شود، منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با وسعتی بالغ بر ۱۱۰۴۴ هکتار ضمن فراهم کردن زیرساخت‌های لازم از جمله واگذاری انشعاب آب و برق به مشتریان زمینه مساعد برای رونق فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی را در این مجتمع بزرگ تجاری فراهم آورده است.

برچسب‌ها:

نظر شما