شناسهٔ خبر: 56629 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان همدان انجام می‌شود؛

افتتاح ۲۷ طرح راهداری به مناسبت هفته دولت

هشت کیلومتر بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ۲۷ طرح راهداری با ۱۲۳ میلیارد ریال هزینه هفته دولت در استان به بهره‌برداری می‌‌رسد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی بزرگ برای گزارش خدمات دستگاه‌های اجرایی به مردم است، گفت: هفته دولت مهم‌‌ترین مناسبت تقویمی دستگاه‌‌های اجرایی است که مردم با نتایج تلاش ‏های مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا می شوند.

وی با تأکید بر اینکه این اداره کل نیز بهره برداری از چندین پروژه عمرانی را در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: ۲۷ طرح با اعتبار ۱۲۳ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌‌رسد که از این میزان ۳۲ میلیارد ریال از اعتبارات استانی و بقیه از اعتبارات ملی تأمین شده است.

 معاون راهداری استان همدان افزود: لکه گیری و روکش آسفالت محورهای روستایی رزن، سه راهی فامنین-آوج، سه راهی پایگاه- قیدار، کبودرآهنگ-سوباشی، ملایر-آورزمان، قهاوند-کوریجان، مریانج-امامزاده محسن، همدان-سنندج، محور روستایی بهار، اسدآباد-آجین-سنقر، فیروزان-کارخانه، نهاوند-بروجرد و تویسرکان-کنگاور بخشی از طرح‌‌های افتتاحی این اداره کل است.

پرورشی خرم ادامه داد: علاوه بر طرح‌‌های لکه گیری و روکش آسفالت، طرح‌‌های دیگری در بخش ایمن‌سازی راه‌ها در دستور کار است که می‌توان به روشنایی گردنه ماهنیان رزن، روشنایی گردنه پیرمیشان ملایر، روشنایی تقاطع رسول آباد بهار، نصب نیوجرسی بتنی ، مفصلی محور رزن- همدان و تکمیل زیرگذر بادخوره اسدآباد اشاره کرد./  

نظر شما