شناسهٔ خبر: 56650 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشريح آخرين وضعيت  پروژه‌های عمرانی دهلران

بزرگراه آخرين وضعيت پروژه های عمرانی راه و شهرسازی شهرستان دهلران در نشست مديركل راه و شهرسازی استان ايلام با فرماندار و امام جمعه اين شهر تشريح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان ایلام، در این نشست كه در محل این اداره كل برگزار شد،  مهندس میرجعفریان، مدیركل راه و شهرسازی استان از چشم انداز روشن توسعه شهرستان دهلران خبر داد.

میرجعفریان در این نشست با اشاره به در دستور كار بودن اجرای باند دوم محور مهران-دهلران- اندیمشك گفت: طول این محور ۲۴۰ كیلومتر است كه مناقصه آن توسط وزارت راه و شهرسازی (شركت ساخت و توسعه راه های كشور) در دست اجر است.

وی هزینه اجرای چهار خطه این محور را بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان عنوان كرد و افزود: هم اكنون ۱۲ كیلومتر باند دوم محور دهلران به اندیمشك در مراحل پایانی است، ضمن اینكه عملیات ۱۸ كیلومتر دیگر این مسیر نیز اجرایی شده است.

مدیركل راه و شهرسازی استان در خصوص پروژهچم سرخ –حاضر میل (زرین آباد به دهلران) نیز گفت: با تلاش مسئولان استان و پی گیری های به عمل آمده جهت تعیین ردیف اعتباری این طرح هماهنگی های لازم با سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور به انجام رسیده و انشالله با تعیین ردیف اعتباری پیوست بودجه ادامه عملیات اجرایی این طرح نیز پی گیری خواهد شد.

وی در ادامه افزود برای احداث مصلی شهر دهلران نیز تمهیدات لازم اتخاذ شده و در آینده نزدیك با تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه نیز به مرحله اجرایی خواهد رسید./

نظر شما