شناسهٔ خبر: 56691 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

برگزاری سومین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین

مسعود حق لطفی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین از برگزار سومین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین همزمان با روز مهندس در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی با اعلام این خبر گفت: با پایان دومین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین، برگزاری سومین دوره آن پس از انجام بررسی های لازم بر روی قوت و ضعف دوره های قبل؛ برای روز پنجم اسفند سال جاری همزمان با روز مهندس در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: پیش بینی شده است سومین جشنواره ساختمان های برتر استان در گروه های ساختمان های ویلایی، بازسازی شده و همچنین در بخش دیگر جشنواره با محوریت موضوعاتی از جمله بازآفرینی شهری و سرمایه گذاری های موفق در بخش مجتمع های ساختمانی برگزار گردد.

حق لطفی با اشاره به اولین جشنواره ساختمان های برتر که در بخش معماری ساختمان های دولتی در سال ۹۵ برگزار شد خاطر نشان کرد: دومین دوره از جشنواره نیز با محوریت های ساختمان های مسکونی ۲ تا ۷ طبقه و گروه متجمع های ساختمانی بیش از ۷ طبقه یا بیش از ۳۰ واحد و در ۲ بخش مجزای معماری و کیفیت ساخت برگزار شد.

وی یادآور شد: پیش از برگزاری سومین جشنواره جلساتی با حضور شرکت کنندگان در دومین جشنواره و همچنین اساتید دانشگاهی و صاحب نظران در این عرصه برگزار گردید و نظرات، انتقادات و همچنین پیشنهادات مطرح شد که مطمئنا در هر چه بهتر برگزار شدن سومین جشنواره ساختمان های برتر از این تجربیات بهره خواهیم برد.

نظر شما