شناسهٔ خبر: 56729 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول در راهداری استان خبر داد؛

بهره‌برداری از ۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان همدان/ فعالیت ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان

مجتمع گردشگری سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به این خبر که در استان ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی وجود دارد از بهره برداری و آغاز به کار دو مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی، در هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی راهداری استان همدان، مصطفی پناهنده، سرپرست اداره کل راهداری این استان گفت: خوشبختانه همه محورهای اصلی و شریانی استان دارای مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی هستند و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به فعالیت ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان، افزود: ۶ مجتمع خدماتی رفاهی نیز در استان در حال ساخت است که از این تعداد دو مجتمع هفته دولت افتتاح می شود.

سرپرست اداره کل راهداری استان همدان ادامه داد: مجتمع قبادی در محور همدان-کرمانشاه و مجتمع ایران زمین در محور همدان رزن، مجتمع های قابل افتتاح در هفته دولت هستند.

پناهنده یادآور شد: مجتمع قبادی با ۳۸ میلیارد ریال آورده شخصی و ۳ هزارو ۸۰۰ میلیون ریال هزینه دولتی و مجتمع ایران زمین نیز با ۳۵ میلیارد ریال آورده شخصی و ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه دولتی احداث شده که هر دو دارای امکاناتی شامل رستوران، سرویس بهداشتی، نمازخانه، کارواش، تعمیرگاه، فروشگاه و جایگاه گازوئیل و بنزین هستند.

این مدیر استانی ابراز داشت: مجتمع خدماتی رفاهی قبادی برای ۱۵ نفر و مجتمع ایران زمین برای ۱۸ نفر اشتغالزایی کرده اند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه به صدور ۶۸ موافقت اصولی احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان همدان اشاره و خاطرنشان کرد: این تعداد مجتمع در حال گرفتن پروانه ساخت و اقدامات اولیه هستند.

پناهنده به اهمیت و ضرورت تجهیرات این مجتمع ها اشاره کرد و اذعان داشت: مجتمع های خدمات رفاهی جاده ای باید متناسب با نیاز و رعایت اصل رفاه مسافران احداث شود.

وی در پایان، آرامش راننده و مسافر، امنیت، وجود خدمات مناسب، استراحت مسافران و رسیدگی به مسائل فنی خودرو را از جمله مزایای احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی عنوان کرد./

نظر شما