شناسهٔ خبر: 56767 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان خبر داد:

انعقاد تفاهمنامه همكاری در خراسان رضوی

جلسه به منظور گسترش كاربری خدمات الكترونیك به مردم و همكاری های كاری، تفاهم نامه ای مابین اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی و شركت مخابرات منطقه خراسان به توافق و امضاء رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی؛ محمدرضا اخوان عبداللهیان گفت: با امضای این تفاهم نامه طرفین حد اعلای تلاش خویش را در جهت گسترش توان استانی در حل مشكلات و معضلات كاری موضوع این تفاهم نامه و نیل به خوداتكایی مبذول داشته و از هیچ كوششی در این جهت خودداری نخواهند نمود.

وی در خصوص موضوعات تفاهم نامه گفت: همكاری در پروژه های كاری-تحقیقاتی- كاربردی مورد نیاز، استفاده از خدمات و سرویس های ارائه شده توسط یكدیگر، ارائه سمینارها، دوره های تخصصی و كارگاه های آموزشی كوتاه مدت، بررسی چگونگی به اشتراك گذاری منابع موجود و فراهم نمودن بستر خدمت رسانی الكترونیك به مردم از جمله بندهای این تفاهم است.

 مدیرکل راه و شهرسازی در باره تعهدات این اداره کل گفت: همکاری با مخابرات در استقرار و بروزرسانی سایت های BTS در اداره کل و ادارات تابعه سطح استان، پیگیری امور مرتبط با وزارت راه و شهرسازی در استان به عنوان دبیر شورای هماهنگی راه و شهرسازی و استفاده از سرویس های ارائه شده توسط مخابرات از جمله تعهدات این اداره کل در تفاهم نامه است.

 وی افزود: مدت تفاهم نامه به مدت ۵ سال تعیین شد که در صورت رضایت طرفین قابل تمدید خواهد بود.

نظر شما