شناسهٔ خبر: 56809 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای:

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برگزار شد

معارفه در مراسمی با حضور معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، معاون امور عمرانی استانداری و جمعی از مقامات مسئول استان كرمانشاه، مهندس فریبز كرمی به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این استان معرفی و از خدمات مدیر پیشین تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای ،در این مراسم حیدر مطاعی معاون سازمان راهداری و حملونقل جادهای کشور ضمن تبریک به مدیرکل جدید، از زحمات مهندس خسروانی بعنوان مدیر اسبق اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و اقدامات وی طی هفت سال گذشته تقدیر نمود و ابراز امیدواری كرد با حمایت و پشتیبانی بیش از پیش مسئولان ستادی خدمات دهی بهتر و شایسته ای در ۲ حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان صورت گیرد. 

همچنین در این مراسم سالاری معاون امور عمرانی استانداری ضمن اشاره به جایگاه شریف رانندگان در جابجایی بار و مسافر و نقش بسزای مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای در امدادرسانی در بلایای طبیعی به ویژه زلزله اخیرکرمانشاه، از زحمات این قشر زحمتکش تقدیركرد. 

در ادامه پیشنهاداتی در زمینه بهبود وضعیت فعلی راه‌های استان و خدمات دهی بین راهی به کاربران این بخش مطرح نمود و از مدیریت جدید واگذاری برخی از خدمات جاده ای و راهداری به بخش خصوصی را خواستار شد. 

این گزارش حاكی است كه خسروانی مدیر سابق اداره كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان كرمانشاه به تشریح عملکرد خود طی دوران مدیریت پرداخت و ضمن قدردانی از همکاری و همدلی کارکنان این مجموعه ، انجمن ها و تشکل های صنفی و سایر ارگانهای ذی ربط ، به خدمات دهی شایسته به زائران اربعین حسینی و امدادرسانی عوامل راهداری در سانحه زلزله اخیر کرمانشاه اشاره نمود. 

همچنین در این مراسم،  فریبرز کرمی مدیر جدید اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان كرمانشاه، ضمن تقدیراز زحمات مدیر اسبق خواستار بذل توجه بیش از پیش از سوی مدیران استانی به جایگاه راهداری و حمل و نقل جاده ای شد واین دو بخش را برای خدمات دهی روان و شایسته به کاربران جاده ای لازم و ملزوم یکدیگر برشمرد .وی در ادامه ابراز امیدواری نمود با حمایت مسئولان و تامین اعتبار کافی ، زیرساخت های راهداری و در نتیجه حمل و نقل فصلی نو در صنعت حمل و نقل جاده ای استان تقویت گردد. 

شایان ذكر است در این مراسم مطاعی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای حكم مهندس فریبرزی را به عنوان مدیر جدید اداره كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعطا كرد و  با اهدا لوح تقدیر از خدمات مهندس خسروانی مدیر پیشین این اداره كل تجلیل كرد. 

نظر شما