شناسهٔ خبر: 56814 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير كل راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد:

برپایی جلسه كميسيون ماده ۵ گلستان

حسین محبوبی مديركل راه و شهرسازی استان گلستان از برگزاری جلسه كميسيون ماده پنج شهرستان های استان با حضور استاندار این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، حسين محبوبی، مديركل راه و شهرسازی این استان گفت: تغییر كاربري، افزايش و كاهش تراكم و افزايش سطح اشغال ملك و ساختمان در شهرستان های گرگان و گنبد و بررسي و اصلاح طرح تفصيلی شهر علي آباد كتول، از جمله مواردی بود كه در اين جلسه به بحث و بررسی گذاشته و تصميمات لازم اتخاذ شد.

دبير كميسيون ماده پنج استان گلستان يادآور شد: در اين جلسه، روسای شورای شهرستان ها و شهرداران گرگان، گنبد ، علي آباد كتول حضور داشتند.

اين جلسه با حضور استاندار گلستان، معاون هماهنگی امور عمراني استاندار، و ساير مديران كل عضو اين كميسيون اعم از دفتر فني استانداری، ميراث فرهنگی، حفاظت محيط زيست و روساي سازمان هاي جهاد كشاورزي و نظام مهندسی ساختمان و مدير عامل شركت آب فاضلاب شهری استان در محل دفتر استاندار گلستان برگزار شد.

كميسيون ماده ۵ قانون تاسيس شورای عالی شهرسازی و معماری ايران كميسيونی است براي بررسی و تصويب طرح تفصيلی و تغييرات بعدي آن كه به رياست استاندار و در غياب وی معاون محترم امور عمرانی استانداری به عنوان قائم مقام و دبيري مدير كل راه و شهرسازی تشكيل می شود و معاونت شهرسازی و معماری اداره كل راه و شهرسازی نيز مسئوليت دبيرخانه اين كميسيون را بر عهده دارد./

نظر شما