به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابطعمومی فرودگاه مهرآباد، رحمتاله مهآبادی در این بازدید گفت: اتفاقات خوبی در فرودگاه مهرآباد افتاده است و ما در مهرآباد هر روز متفاوتتر از روز گذشته تلاش میکنیم تا برای کسب رضایت مسافران خدمات گستردهتری ارائه کنیم.
وی با اشاره به اینکه در چند ساله گذشته در فرودگاه مهرآباد به عنوان فرودگاه پایتخت اقدامات خوبی انجام شده است اما با این وجود این راه تا کسب رضایت صد در صدی باید ادامه داشته باشد گفت: این فرودگاه در جهت تحول خدمات فرودگاهی به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است و انعکاس نظرات خوب مردم انگیزه بالایی را برای ادامه کار به ما میدهد.
مهآبادی با اشاره به اینکه مهرآباد در سال گذشته در زمینههای تحول خدمات فرودگاهی و پروژههای عظیم عمرانی کارنامه خوبی داشته است، گفت: سال ۹۷ نیز بی شک سالی پر تلاش برای تمامی فرودگاهها بویژه مهرآباد خواهد بود و امید است مانند سال گذشته پیشرو در ارائه خدمات باشد.
مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با ابراز امیدواری از اینکه با رعایت اصول ایمنی و استانداردسازی و صرفه جویی در پروژههای در دست اقدام در این فرودگاه بتوان خدمات بیشتری را به مسافران عرضه کرد، گفت: در کنار ارتقای سطح خدمات بایستی تلاش کنیم آن بخشهایی که خدمات را ارتقا دادیم را حفظ کنیم و روز به روز سطح ارائه خدمات به مسافران را افزایش دهیم که این ممکن نمیشود مگر با نظارت بیشتر بر فعالیت حوزههای خدماتی و عملیاتی که بیشترین خدمت را به مسافران می دهند.
گفتنی است؛ در این بازدید که غلامحسین باقریان، عضو هیئت مدیره و معاون عملیات فرودگاهی، سعید اکبری، معاون عملیات هوانوردی، حمیدرضا اکبريمقدم، مشاور ويژه مديرعامل، یداله آقائی صائم، مشاور مدیرعامل و مدیر روابطعمومی و میرسعید صفینیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد نیز حضور داشتند از پروژههای یکپارچهسازی اماکن تجاری در ترمینال ۱ و۲، طرح ارائه خدمات مسافری در حوزه کارت پرواز کانترهای پذیرش، خدمات CIP، بهسازی نیروگاه مرکزی، بازسازی و بهسازی ساختمان تکنیکال بلاک، عملیات عمرانی تعویض و بهسازی سنگ کفپوش ترمینال ۶ و ساماندهی و لاینبندی مسیر مقابل ترمینال ۴ و۶ و همچنین ایجاد فضای سبز در آن بازدید شد.
نظر شما