شناسهٔ خبر: 5684 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رشد ۵۱ درصدی تردد نوروزی در راه‌های استان بوشهر

جاده ترافيك مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر گفت: تردد در جاده های استان بوشهر از ابتداي طرح نوروزي راهداري به عدد ۳ ميليون و ۷۴۳ هزار و ۳۵۰ دستگاه رسيد كه نسبت به نوروز سال ۹۳ رشد ۵۱ درصدي را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر، عبدالكريم اخترشناس  با اعلام اين مطلب افزود : براساس آمارهاي برداشت شده از مركز مديريت راههاي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر از تاريخ ۲۵ اسفند ۹۳ همزمان با شروع تعطيلات نوروزي تا پايان وقت ۷ فروردين ۹۴ مجموعاً ۳ ميليون و ۷۴۳ هزار و ۳۵۰ دستگاه تردد در محورهاي ارتباطي استان صورت گرفته كه نسبت به مشابه نوروز سال گذشته رشدي ۵۱ درصدي را نشان ميدهد.

وي اظهار داشت : در اين مدت محورهاي ورودي و خروجي شهربوشهر به دليل اتصال به مركز استان و همجواري با خليج فارس با ثبت ۶۲۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه بيشترين تردد را در بين محورهاي ارتباطي استان به خود اختصاص داده است.

مدير راهداري اداره كل راه  وشهرسازي استان بوشهر تصريح كرد: بيشتر محورهاي ارتباطي استان نسبت به روزهاي عادي رشدي قابل توجه را تجربه كردند كه نشان دهنده علاقمندي گردشگران بحضور در استان بوشهراست.

وي  روز ۷ فروردين سال ۹۴ را روز اوج تردد در محورهاي ارتباطي استان اعلام كرد و گفت : محور ورودي و خروجي شهر بوشهر با ۳۰۳۴ دستگاه تردد در ساعت ورود به شهر بوشهر و ۲۳۸۷ تردد دستگاه در ساعت خروج از شهر بوشهر دراين روز است./

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما