شناسهٔ خبر: 56867 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گیلانی خبر داد:

اخذ سند تک برگ بر روی ۲۱۷هکتار اراضی ملی شهرستان فاریاب

سند رئیس اداره املاک و بانک زمین اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از صدور سند تک برگ برای اراضی ملی شهرستان فاریاب به مساحت ۲۱۷هکتار به نام دولت و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، اسلام گیلانی رئیس اداره املاک و بانک زمین اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ازصدور سند تک برگ برای اراضی ملی شهرستان فاریاب به مساحت ۲۱۷هکتار به  نام دولت بنمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.

گیلانی در این باره عنوان کرد: با پیگیری های مستمر حوزه مدیریت املاک وحقوقی و تعامل،همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کهنوج همچنین اداره منابع طبیعی فاریاب، امام جمعه، فرماندار، شهرداری و شورای شهر فاریاب بعد از قریب ۲۰سال سند اراضی ملی این شهرستان در محدوه و حریم قانونی شهر صادر و تحویل اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان شد.

وی در ادامه بیان کرد: تثبیت مالکیت دولت بر روی اراضی ملی به منظور حفظ  و حراست از انفال عمومیست  و در جهت رسیدن به این اهداف در تلاش هستیم.

گیلانی در پایان افزود: مستندسازی املاک و اراضی دولتی یکی از راهکارهای حفاظت و صیانت از املاک دولت و داراری اهمیت بالایی می باشد و بر اساس قانون جامع حدنگارنیز تکلیف ابلاغی سازمان ملی زمین و مسکن، اخذ سند تک برگ از اولویت‌های ابلاغی به این اداره‌کل بوده است که در این راستا حداکثر تلاش خود را بکار برده‌ایم. 

نظر شما