شناسهٔ خبر: 56912 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

تعهدات شرکت سامان محیط در بزرگراه اهر-تبریز سال ۹۸ تکمیل می‌شود

عليرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با آماده سازی ۱۶ کیلومتر از بزرگراه اهر-تبریز برای افتتاح، سعی می کنیم تا ۱۱ کیلومتر باقی مانده از تعهدات این شرکت در سال ۹۸ عملیاتی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا تابش مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازدید از روند ساخت بزرگراه اهر-تبریز تامین ایمنی ترددکنندگان در جاده اهر-تبریز ضرورت دارد گفت: اینکه تکمیل بزرگراه اهر-تبریز از مطالبات مردم ارسباران شکی نیست چراکه ما به حساسیت تکمیل این بزرگراه واقف هستیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: در جریان وقوع زلزله شهرستان های اهر، ورزقان و هریس میزان ترافیک در این محور کاملاً مشخص می کرد که تبدیل آن به بزرگراه بسیاری از مشکلات منطقه را حل می کند.

وی ادامه داد: شرکت سامان محیط که برای ساخت ۳۴ کیلومتر از بزرگراه اهر-تبریز متعهد است بنیاد مسکن مستقیماً در این شرکت دخل تصرف نمی تواند بکند چراکه این شرکت به عنوان پیمانکاری تحت نظر بنیاد مسکن فعالیت می کند.

تابش در ادامه سخنان خود از تکمیل ۱۶ کیلومتر از بزرگراه اهر-تبریز از تعهدات شرکت سامان محیط در سالجاری خبر داد و گفت: امسال بر مبنای برنامه ریزی های انجام یافته ۱۶ کیلومتر از بزرگراه اهر-تبریز که شرکت سامان محیط در ساخت این محور متعهد است زیر بار ترافیکی می رود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: با توجه به عمل به تعهدات با تکمیل ۷ کیلومتر از این بزرگراه و آماده سازی ۱۶ کیلومتر برای افتتاح، سعی می کنیم تا ۱۱ کیلومتر باقی مانده از تعهدات این شرکت در سال ۹۸ عملیاتی شود.

به گزارش مهر، وی با تاکید بر اینکه اگر پیمانکاری در روند ساخت بزرگراه اهر-تبریز عملکرد ضعیفی دارد شرکت سامان محیط آماده ساخت این بزرگراه در قسمت های مختلف است، گفت: با توجه به مطالبه گری مردم ارسباران در خصوص تکمیل بزرگراه اهر-تبریز، اگر پیمانکاری ضعیف فعالیت می کند پیمانکار جایگزین تعیین شود.

نظر شما