شناسهٔ خبر: 5692 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره راه و شهرسازی مه ولات آماده ميزبانی از زائران امام رضا است

نوروز- جاده رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات در اغاز دور دوم سفرهاي نوروزي، از پيش بيني تمهیدات کامل و اتخاذ تدابیر ايمني براي ميزبانی زائران حضرت رضا (ع) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، حسین شیرمحمدیان با اشاره به آماده باش کامل نیرو ها و فراهم نمودن تجهیزات و تمهیدات لازم ایمنی در ایام نوروز توسط این اداره گفت: باتوجه به قرار گیری شهرستان مه ولات در کریدور شمال - جنوب کشور و عبور زائران بارگاه منور رضوي از اين شهرستان، این اداره همچون سنوات گذشته باهدف ایجادرفاه و رفع خستگی و جلوگیری از خواب آلودگی رانندگان، اقدام به برپایی کانکس خدمت رسانی و ارائه آب شرب و آب جوش و چاي رایگان نموده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته مسافران نوروزی از این اقدام رضایت کامل داشتند، افزود: در این استراحتگاه موقت علاوه بر برپایی چادر اقامه فریضه نماز اول وقت و نصب بنرهای دارای توصیه های ایمنی، ارائه بسته های فرهنگی شامل نقشه راه های کشور  و بروشورهای آموزشی و گردشگری مورد نیاز مسافران نیز پیش بینی شده است.

شیرمحمدیان در تبیین اقدامات قبل نوروز اداره راه و شهرسازی مه ولات اظهار داشت: این اداره علاوه بر  بازبینی کلیه راه های حوزه استحفاظی همراه با کارشناسان پلیس راه، با انجام گشت های شبانه و بازبینی روشنایی ها نسبت به رفع نواقص اقدام نموده است.

وی شستشوی علائم جاده ای، تجدید خط کشی 150 کیلومتر از راه ها و نظافت پارکینگ هارا از دیگر  اقدامات انجام گرفته برای این ایام اعلام کرد. 

رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات خاطر نشان کرد: این اداره با تمام توان آمادگی کامل برای استقبال از نوروز و مسافران نوروزی را دارد. 

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد در هر دو ساعت رانندگی، 15 دقیقه استراحت کنند تا خستگی سفر برای آنها موجب بروز سوانح نگردد./

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما