شناسهٔ خبر: 56927 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

پيام تبريك مديركل بنادر و دريانوردی استان مازندران به مناسبت روز خبرنگار

رسانه‌ها با آگاهی‌بخشی می‌توانند گره گشای بسیاری از مشکلات جامعه باشند

محمد تقی انزان پور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به کلیه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، محمد تقی انزان پور در متن این پیام آورده است:«در عصر حاضر که عصر اطلاعات نامبده می شود رسانه ها به عنوان مهمترین عامل ارتباطی می توانند با آگاهی بخشی به مردم و مسئولان، گره گشای بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه باشند و در این میان خبرنگاران با تلاش و کوششی وصف ناپذیر ضمن انعکاس خواسته های بحق مردم از یک سو و بیان فعالیت ها و عملکرد سازمان ها و نهادهای مختلف از سوی دیگر، رسالت بزرگی در عرصه اطلاع رسانی بموقع، دقیق و شفاف برعهده دارند.

نامگذاری یک روز به عنوان «روز خبرنگار »فرصت مناسبی برای قدرشناسی از زحمات عزیزانی است که با احساس مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد.

اینجانب فرارسیدن هفدهم مردادماه سالروز شهادت زنده یاد «محمود صارمی » و روز خبرنگار را به کلیه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده توفیق روزافزون همگان را در راستای سربلندی میهن عزیزمان از درگاه ایزدمنان خواستارم».

نظر شما