شناسهٔ خبر: 56963 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

خیراله خادمی در پیام تبریک به مناسبت روز خبرنگار مطرح کرد؛

خبرنگاران؛ بازوان توانمند دولت در توسعه

خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران بازوان توانمند دولت در توسعه و آبادانی کشور عزیزمان به حساب می آیند که با نقد منصافانه و همراهی دلسوزانه در بسیاری از موارد در ترسیم چشم اندازها و اصلاح امور نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیراله خادمی ضمن بیان این مطلب افزود: نقش رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی و ناظران بر عملکرد دولتمردان در ایران بسیار مهم و اساسی است که بایست با فراهم کردن بسترهای لازم به ایفای نقش این ناظران کمک کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی وظیفه خبرنگاران را در شرایط جنگ اقتصادی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه، خبرنگاران متخصص در حوزه اقتصادی می توانند با نقد و بررسی کارشناسانه تصمیمات، در فرآیند رخدادهای اقتصادی نقش مهمی را ایفا کنند و از بروز اشتباهات احتمالی در این حوزه جلوگیری نمایند.

خادمی ادامه داد: امیدآفرینی از طریق بازتاب اقدامات مثبت از دیگر کارکردهای مهم رسانه هاست که در شرایط امروز ایران، امری بسیار مهم به شمار می آید و رسالت همه رسانه ها این است تا ضمن نقد عملکردها، گزارش اقدامات صورت گرفته را نیز منتشر کنند تا فضای امید در جامعه حفظ شود. 

معاون وزیر راه و شهرسازی فراهم نمودن بستر لازم به منظور گفتگو و تضارب آرا میان متخصصان، بازتاب خواست ها و انتظارات صاحبان سرمایه، بخش خصوصی و مردم از دولت و بالعکس، نمایش نبض اقتصادی جامعه، آگاه‌سازی افکار عمومی در رابطه با شرایط اقتصادی امروز و موانع و محدودیت ها، تبیین راهکارهای مفید جهت مواجهه با تحریم ها را از دیگر فعالیت ها و تاثیرات خبرنگاران در حوزه  اقتصادی برشمرد.  

خادمی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران حوزه زیرساخت های حمل و نقل اظهار داشت: از تلاش ها، همکاری ها، همدلی ها و نقدهای خبرنگاران متخصص در حوزه ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در یک سال گذشته کمال تشکر و امتنان را دارم و از خداوند متعال توفیق روزافزونشان را مسئلت می نمایم. باشد که با همراهی یکدیگر در راه آبادانی ایران عزیزمان گام های بلندی برداریم.

نظر شما