شناسهٔ خبر: 56989 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پیامی به همه اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات

مدير كل بنادر و دريانوردی هرمزگان روز بزرگداشت مقام خبرنگار را تبریک گفت

اله مراد عفیفی پور مدير كل بنادر و دريانوردي هرمزگان در پیامی ۱۷ مردادماه را به همه اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی استان هرمزگان، تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل بنادر و دريانوردي هرمزگان، در متن پيام " اله مراد عفيفي پور" چنين  آمده است:
در روزگاري كه از آن به عنوان عصر اطلاعات و فن آوري نام برده مي شود، قطعاً خبرنگاران به عنوان مشعل داران عرصه اطلاع رساني و آگاهي بخشي با ويژگيهاي بارز حق طلبي وحق گويي، نقشي حياتي و اثر بخش دارند.

۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بي ‌وقفه تلاشگران عرصه علم و مجاهدان صحنه عمل است كه با سلاح قلم در سرزمين آگاهي قدم مي‌زنند. طلايه داران راستين خدمت به نظام خبررساني در جمهوري اسلامي ايران همواره سعي بر آن داشته‌اند كه با تلاش وافر، جهان را با هاله‌اي از قداست در هم آميزند، تا آنچه را كه عرضه مي‌دارند ارزش خدايي به خود گيرد.

خبرنگاران به راستي تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي و وظيفه اند، خبرنگاران وجدان بيدار جامعه جهانی و تصويرگر زمان خويشند، زيرا همواره در عمق جامعه زندگي مي كنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه اي، مرهون تلاش هاي شبانه روزي آنهاست.

اینجانب، ضمن پاسداشت ياد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید صارمی، این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، عکاسان خبري، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی استان هرمزگان، تبریک عرض نموده، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌هاي حوزه دريايي و بندري قدردانی نموده و برای خبرنگاران متعهد و کوشای اين استان، تداوم عزت و اهتمام مسئولانه در روایت عشق، آزادی و حق گویی در پرتو رهنمودهای انسان‌ساز دین مبین اسلام را آرزومندم."

نظر شما