شناسهٔ خبر: 56992 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم

حجت اله  غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان بمناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان بمناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار بیانیه ای صادر کرد:

"۱۷ مرداد روز خبرنگار و سالروز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی و تولید و نشر اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نکرده و رشد و توسعه فرهنگی جامعه و مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و حفظ آرمانهای ارزشمند انقلاب اسلامی را سرلوحه خود قرار داده و بر ماست تا این تلاش را ارج نهیم.

در شرایط کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد، کسب اطلاعات موثق و انتشار آنها فرایندی است دشوار و قابل تامل و در عین حال ضروری و حیاتی که تنها یک خبرنگار حرفه ای است که آنرا درک و منتشر می کند.

قطعا انتقادات سازنده و ارائه گزارشات به حق از جانب شما خبرنگاران کوشا و پرتلاش در حوزه راه وشهرسازی راه چراغی است برای رسیدن به اهداف سازنده و انقلابی ما.

اینجانب ضمن تبریک این روز شکوهمند به همه روزنامه نگاران و صاحب اندیشان حوزه قلم و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران پرتلاش استان پهناور اصفهان، برای شما از خداوند متعال آرزوی توفیق بیش از پیش مسالت دارم".

نظر شما