شناسهٔ خبر: 56994 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پیامی به اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات صورت گرفت؛

پيام تبريك مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار

 محمد رضا اخوان عبداللهيان مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، محمدرضا اخوان عبداللهیان، مدیرکل راه و شهرسازی استان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

خبرنگاران، طلایه داران عرصه ی آگاهی اند و نوشته هایشان، طلوع حقیقت ...؛ ١٧ مردادماه  روزی پرمعناست، روزی مزین به نام این طلایه داران حقیقت طلب؛ روز شهادت خبرنگار آزاده  و مجاهد عرصه اطلاع رسانی، شهید محمود صارمی که در این مسیر مقدس، از جان خویش نیز  گذشت.  

روز خبرنگار، روز پاسداشت تلاش های مجاهدانه ی خبرنگاران آزاده ای است که برای آگاهی بخشی به جامعه و انتشار اطلاعات صحیح، فوری و مناسب از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند. اینجانب لازم می دانم به عنوان يكي از خادمين عرصه عمران و آبادانی ایران عزیز مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگي ناپذير خبرنگاران محترم، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ جامعه خبری كه در انعكاس اخبار و دست آوردهاي  وزارتخانه بزرگ راه و شهرسازي، سعي فراوان داشتند، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زير اين خيمه صفا و صداقت براي ادامه همكاري هاي رسانه اي به گرمي می فشارم.در جوار بارگاه ملكوتي حضرت ثامن الحجج علي ابن موسي الرضا(ع)، از درگاه ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی خواستارم.

نظر شما