شناسهٔ خبر: 57027 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان مطرح کرد؛

ارایه خدمات شایسته به صاحبان کالا

اله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در نشست مشترک با تجار و بازرگانان بر ارایه خدمات شایسته به صاحبان کالا تاکید کرد و گفت: بندر شهیدرجایی به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران یکی از مبادی اصلی واردات و صادرات کالا در کشور محسوب می‌شود و همواره توجه به دغدغه‌های صاحبان کالا و تجار همواره در اولویت فعالیت‌ها و سیاست‌های سازمان بنادر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  اله‌مراد عفیفیپور؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در نشست مشترک با تجار و بازرگانان این استان در بندر شهید رجایی گفت: بندر شهیدرجایی به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران یکی از مبادی اصلی واردات و صادرات کالا در کشور محسوب میشود و همواره توجه به دغدغه‌های صاحبان کالا و تجار همواره در اولویت فعالیت‌ها و سیاست‌های سازمان بنادر بوده است.

وی افزود: ما در بندر شهید رجایی در راستای تاکیدات مدیرعامل و اعضای هیات عامل سازمان بنادر همواره تلاش کرده‌ایم که به صاحبان کالا خدمات شایسته‌ای ارایه دهیم. در این راستا، هرآنچه در مباحث لجستیکی، عملیاتی، فنی، خدماتی و پشتیبانی بندر بوده را به کار گرفته و این ظرفیت‌ها را مورد استفاده قرار داده ایم.

عفیفی‌پور تصریح کرد: شاخص‌های موجود در بندر شهید رجایی نشانگر موثر بودن اقدامات و سرمایه‌گذاری‌های سازمان بنادر در بزرگترین بندر کشور بوده است.

وی  از بخش خصوصی فعال در این بندر که رفتار حرفه‌ای دارند و منطبق با ضوابط و سیاست‌های سازمان بنادر که براساس الزامات اقتصادی کشور و توسعه فعالیت‌های اقتصادی تبیین شده است عمل میکنند، تقدیر کرد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، صاحبان کالا، تجار و بازرگان حاضر در این نشست به ارایه دغدغهها و دیدگاههای خود پرداختند.  نشست مشترک مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تجار و بازرگانان استان هرمزگان با هدف هماندیشی در راستای تسهیل تجارت دریایی و رفع چالشها و تنگناهای احتمالی به شکل دورهای در بنادر این استان برگزار میشود.

نظر شما