شناسهٔ خبر: 5703 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) انجام شد

طراحی، تهیه و نصب سیستم اعلان و اطفاء حریق هوشمند روی جرثقیل لیبهر LHM۵۰۰-۳۰۴

جرثقیل .معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اشاره به اهمیت و لزوم ارتقاء سیستم ایمنی بر روی تجهیزات استراتژیک سازمانی در راستای حفظ و صیانت از دارایی های ملی و سازمانی، بیان داشت: پروژه مذکور با هدف رعایت الزامات ایمنی و همچنین کنترل و تسلط به موقع برحوادث غیرمترقبه آتش سوزی درتجهیزات فنی و استراتژیک این مجتمع بندری در حداقل زمان ممکن (۴۵روز) به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، هروز آقایی در خصوص مزایای اجرای این پروژه به حساسیت و عکس العمل دتکتور های به شعله، دود، و حرارت در لحظه ی اولیه اشاره کرده و افزود: اجرای این پروژه به عنوان اقدامی پیشگیرانه، در هشدار به موقع از وقوع آتش سوزی های غیرمترقبه و سوانح مشابه ناشی از آتش سوزی نقش ایفا می کند.

وی در ادامه به کاهش مخاطرات جانی برای نفرات حاضر بر روی دستگاه در زمان اطفاء، تنظیم محدوده مجاز اعلان و ... به عنوان دیگر مزایای حاصل شده این پروژه پس از نصب و راه اندازی آن اشاره نمود.

خاطرنشان می گردد در جریان نصب و راه اندازی این سیستم هوشمند؛ ۵ عدد دتکتور صنعتی، ۵ عدد دتکتورغیر صنعتی، ۱۵کیلوگرم خاموش کننده¬ی ایروسل، پانل مرکزی، باتری و سلول خورشیدی به کار رفته است.

نظر شما