شناسهٔ خبر: 5708 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان:

گشت‌های مستمر جاده‌ای تا پایان تعطیلات نوروز در هرمزگان ادامه دارد

نوروز- آماده باش راهداری مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از انجام گشت‌های مستمر راهداری در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، عباس شرفی افزود: راه و شهرسازی استان هرمزگان با برنامه ریزی های از پیش تعیین شده همزمان با آغاز سفرهای نوروزی حضور مستمر در محورهای استان داشته اند تا نسبت به مسدودی و اشکلات احتمالی محورها اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه راهداران قبل از سفرهای نوروزی آمادگی خود را در مانور هماهنگ با دیگر ارگان های دخیل در سفر های نوروزی به نمایش گذاشتند، افزود: خوشبختانه با انجام این مانور سطح آمادگی ها و هماهنگی بین راهداران، پلیس و نیروهای امدادی افزایش یافت.

وی همچنین به اقدامات انجام شده در راستای تسهیل عبور و مرور و کاهش سوانح جاده ای اشاره کرد و افزود: روکش آسفالت، نصب و شستشوی علائم، خط کشی و... نقش به سزایی در کاهش سوانح جاده ای دارد که این مهم سال گذشته در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفت.

به گفته وی، در ۱۲ ماه گذشته سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر خط کشی محورها، ۱۲ کیلومتر نصب گارد ریل، ۱۰ کیلومتر نصب نیوجرسی و ۲۵ هزار و ۶۰۰ عدد نصب علائم از سوی راه و شهرسازی هرمزگان صورت گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد، با تمهیدات انجام شده شاهد کاهش سوانح جاده ای در محورهای استان هرمزگان باشیم.

نظر شما