شناسهٔ خبر: 57083 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفت؛

برگزاری جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان بوشهر

فرزاد رستمی در آستانه هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان واعضاء شورا در محل دفتر مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان دراین جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت به دستور جلسه پرداخت و اظهار داشت : هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری در جامعه انعکاس یابد ، از این رو می طلبد برنامه ریزی دقیقی نسبت به این مسئله داشته باشیم تا خروجی مناسبی حاصل شود.

فرزاد رستمی در این جلسه شهیدان رجایی و  باهنر را ۲ الگوی بزرگ و شاخص دولت در نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد وافزود: هفته دولت بهترین فرصت برای مسوولان اجرایی است که ارتباط خود را با مردم و رسانه‌‌های گروهی قوی کنند و صادقانه و شفاف عملکرد دولت تدبیر و امید را منعکس نمایند.

رستمی ضمن تأکید بر اهمیت برنامه ریزی دقیق برای گرامیداشت هفته دولت، از مدیران کل ادارات خواست تا علاوه بر اعلام برنامه ها و پروژه ها، حضوری پررنگ در اجرای آنها داشته باشند.

در ادامه این نشست، نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در موضوعات حوزه راه و شهرسازی به بحث و تبادل نظر پرداختند./

نظر شما