شناسهٔ خبر: 57091 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند خبر داد:

اتمام عملیات تعمیر پل زیرگذر بعثت شهرستان بيرجند در خراسان جنوبی

زیرگذر ساوه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند از اتمام عملیات تعمیر پل زیرگذر بعثت اين شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به قرارگیری پل بعثت در یکی مهمترین ورودی‌های شهرستان بیرجند و همچنین وجود تردد بالا از زیر پل باعث شده تعدادی از خودروهای عبوری بدون توجه به ارتفاع بار به پل مذکور برخورد کرده و باعث آسیب دیدگی دال این پل شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند از اتمام عملیات تعمیر پل زیرگذر بعثت خبر داد.

احمد رضایی، ادامه داد: با توجه به قرارگیری پل بعثت در یکی مهمترین ورودیهای شهرستان بیرجند و همچنین وجود تردد بالا از زیر پل باعث گردیده تعدادی از خودروهای عبوری بدون توجه به ارتفاع بار به پل مذکور برخورد کرده و باعث آسیب دیدگی دال این پل شوند.

وی، افزود: این اداره با توجه به اهمیت این پل نسبت به احداث راه انحرافی به طول ۸۰۰ متر  به منظور عبور ترافیک عبوری اقدام و پس از مسدود ساختن زیر گذر عملیات تعمیر دال آسیب دیده شروع شد که انجام این تعمیرات در مدت زمان یک ماه و با اعتباری بالغ بریک میلیارد و چهارصدو پنجاه میلیون ریال به صورت پیمانی و امانی صورت پذیرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند، بیان کرد: پس از اتمام عملیات بازسازی دال آسیب دیده توسط پیمانکاراداره کل متبوع، ارتقای ایمنی پل با انجام اقدامات ترمیمی و انجام روکش آسفالت به همت و تلاش راهداران این اداره انجام پذیرفت و در آینده‌ای نزدیک خط‌کشی زیر پل نیز انجام خواهد شد.

رضایی، اعلام کرد: به جهت بهبود عبور و مرور و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای اقدامات اولیه در خصوص اجرای عملیات روکش آسفالت گرم کمربندیهای شرقی و غربی نیز در حال انجام می‌باشد.

وی، در پایان اظهار داشت: این اداره در خصوص آشکارسازی نقاط مستعد حادثه با نصب علائم افقی و عمودی هشدار دهنده اقدام نموده و از کلیه مسافرین عزیز تقاضا داریم تا در طول مسافرت بیش از بیش به علائم منصوبه توجه داشته کافی باشند./

نظر شما