شناسهٔ خبر: 57148 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديرکل فرودگاه‌های استان مازندران خبر داد:

اعزام آخرين گروه زائران مازندرانی به خانه خدا

حجاج مازندرانی مديرکل فرودگاه‌های استان مازندران همزمان با آخرين روز اعزام زائران خانه خدا از فرودگاه ساری گفت: امسال فرآيند تحويل بار و بازرسی مسافر در بهترين شرايط و با کمترين مشکل و تاخير صورت گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های مازندران؛ اعزام زائران استان مازندران به سرزمین وحی الهی که از روز پانزدهم مردادماه آغاز شده بود روز یکشنبه(دیروز) با انجام آخرین پرواز به مقصد جده به اتمام رسید.

سعداله وطن خواه مدیرکل فرودگاههای مازندران با اعلام این خبر افزود: در مدت ۷ روز تعداد ۳۴۴۵ زائر در قالب ۱۲ پرواز از فرودگاه ساری به مکه مکرمه و مدینه منوره اعزام شدند.

مدیرکل فرودگاههای مازندران گفت: الحمدالله با برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری همه جانبه تمام واحدها و ادارات فرودگاهی و استانی، امسال فرآیند تحویل بار و بازرسی مسافر در بهترین شرایط و با کمترین مشکل و تاخیر صورت گرفت.

وی همچنین یادآور شد: پروازهای مرحله رفت نیز بدون هیچ تاخیری انجام شد .

وطن خواه با اشاره به آماده سازی ترمینال مستقبلین و مشایعین اظهار امیدواری کرد: با تمهیدات صورت گرفته در مرحله بازگشت حاجیان نیز بتوانیم خدمات مطلوبی به حجاج ومستقبلین ارائه دهیم.

گفتنی است؛ عملیات بازگشت حجاج از اواسط شهریور ماه سال جاری آغاز می شود.

نظر شما