شناسهٔ خبر: 57150 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ارائه خدمات سریعتر به ارباب رجوع از طریق میز خدمت الكترونیكی در خراسان رضوی

ميز خدمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی از راه‌اندازی میز خدمت الكترونیكی در جهت تكریم ارباب رجوع و كاهش مراجعه حضوری در پورتال اداره كل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی، جواد اسلامی محمدی با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تكریم ارباب رجوع، تحقق منشور حقوق شهروندی و دولت الكترونیك و در جهت تكریم ارباب رجوع و كاهش مراجعه حضوری درخواست كنندگان خدمت و مراجعین به اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی، لینك میزخدمت الكترونیكی در صفحه اصلی پورتال این اداره كل به آدرس https://razavi.mrud.ir ایجاد و بارگزاری شد.

وی افزود: در این بخش كه شامل درخواست خدمت، انجام خدمت، پیگیری خدمت، ارسال پیشنهاد و ثبت شكایت می باشد، مراجعین پس از ورود به هر قسمت با ثبت اطلاعات خود كه شامل تاریخ، عنوان درخواست، متن درخواست، نام و نام خانوادگی درخواست كننده و كدملی و شماره موبایل و در صورت تمایل فایل ضمیمه درخواست خود را ارسال می نمایند كه نهایتاً درخواست ارسالی به ایمیل میز خدمت اداره كل ارجاع و رسیدگی و دركمترین زمان ممكن نتیجه به درخواست كننده اعلام می شود.

وی اظهار امیدواری كرد با راه اندازی این خدمت الكترونیكی بتوانیم گام مثبتی در جهت كاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع به اداره كل و خدمت رسانی بهتر، دقیقتر و با سرعت بالاتر برداریم.

نظر شما