شناسهٔ خبر: 57234 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اختصاص اعتبار به پایانه مرزی بیله سوار

جلسه ​ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل خبر داد: یک میلیارد تومان برای احداث ساختمان اسکان کارمندان سازمان‌ها و نهادهایی که بصورت ۲۴ ساعته در مجموعه گمرک و پایانه مرزی بیله سوار فعالیت می‌کنند اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان این مطلب گفت: برای راه اندازی فاز ۲ پایانه بیله سوار ۱۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هزینه شده است.

داود شایقی افزود: با توجه به ۲۴ ساعته شدن پایانه و گمرک و احساس نیاز به ساختمان های جدید و به خاطر قول مساعد استاندار اردبیل در سفرهای مختلف به بیله سوار برای اختصاص اعتبار به پایانه و گمرک این شهرستان ، یک میلیارد تومان برای احداث ساختمان به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل کمک کردیم.

وی تصریح کرد : امیدواریم با ۲۴ ساعته شدن پایانه و گمرک تلاش و فعالیت های گسترده همکاران این مرکز ، شاهد تحولات در این پایانه مرزی باشیم./

نظر شما