شناسهٔ خبر: 57236 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی لامرد خبر داد:

آغاز عملیات احداث ادامه باند دوم لامرد - اشکنان

بازدید رییس اداره راه و شهرسازی لامرد از آغاز عملیات احداث ادامه باند دوم لامرد - اشکنان خبر داد و گفت: احداث باند دوم لامرد اشکنان حدفاصل رکن آباد تا اشکنان به طول۱۳ کیلومترشروع شده و بیش از ۵۷ پل در این محور وجود دارد که ۲۱ پل قبلا ساخته شده و ۳۶ پل در حال ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عموی اداره کل راه وشهرسازی لارستان محمدرضا باقری فرد مدیر کل به همراه یاسر ملائی رییس اداره راه وشهرسازی لامرد از عملیات احداث ادامه باند دوم لامرد اشکنان بازدید کردند واز نزدیک در جریان اقدامات و پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

یاسر ملایی اظهار داشت: احداث باند دوم لامرد اشکنان حدفاصل رکن آباد تا اشکنان به طول۱۳ کیلومترشروع شده و بیش از ۵۷ پل در این محور وجود دارد که ۲۱ پل قبلا ساخته شده و ۳۶ پل در حال ساخت است.

وی افزود این محور یک از محور های مهم شهرستان لامرد به حساب می آید و با بهره برداری از آن دسترسی مردم بخش اشکنان به مرکز شهرستان هموار خواهد شد .

رییس اداره راه وشهرسازی لامرد ادامه داد: برای احداث این محور بیش از ۲۰ هزار متر مکعب خاکبرداری و ۲۰۵ هزار متر مکعب خاکریزی با ید صورت گیرد که در حال حاضر عملیات دکاپاژ مصالح در محل پروژه درحال انجام است./

نظر شما